Krok 1. Badanie ilościowe – satysfakcja i zaangażowanie
Przeprowadziliśmy kompleksowe badanie wśród całego zespołu – blisko 100 osób. Zbadaliśmy 10 kluczowych kategorii:
Warunki Pracy, Kultura Organizacyjna, Komunikacja i Transparentność, Innowacyjność i Produktywność, Relacja z Przełożonym, Relacje i Atmosfera, Poczucie Skuteczności Zawodowej, Rozwój, Poczucie Dumy z Pracy, Gotowość do Poświęceń.
- Frekwencja: 90% – co dało bardzo rzetelny obraz nastrojów w organizacji.
- Forma: skala Likerta, co pozwoliło na precyzyjną analizę trendów i porównań.
Krok 2. Badanie jakościowe – wywiady 1:1
Równolegle przeprowadziliśmy indywidualne rozmowy z liderami i kluczowymi osobami. Dzięki temu mogliśmy poczuć energię zespołu, zrozumieć kontekst sytuacji i zebrać niuanse, których same liczby nie pokazują.
Krok 3. Analiza i raport
Zebrany materiał poddaliśmy wnikliwej analizie i przygotowaliśmy raport podsumowujący:
- wyniki i opracowanie każdej z 10 kategorii,
- najmocniejsze strony organizacji,
- obszary wymagające rozwoju,
- rekomendacje i priorytety działań,
- 12-miesięczny plan współpracy jako punkt wyjścia do kolejnych działań w obszarze HR i kultury.
Krok 1. Badanie ilościowe – satysfakcja i zaangażowanie
Przeprowadziliśmy kompleksowe badanie wśród całego zespołu – blisko 100 osób. Zbadaliśmy 10 kluczowych kategorii:
Warunki Pracy, Kultura Organizacyjna, Komunikacja i Transparentność, Innowacyjność i Produktywność, Relacja z Przełożonym, Relacje i Atmosfera, Poczucie Skuteczności Zawodowej, Rozwój, Poczucie Dumy z Pracy, Gotowość do Poświęceń.
- Frekwencja: 90% – co dało bardzo rzetelny obraz nastrojów w organizacji.
- Forma: skala Likerta, co pozwoliło na precyzyjną analizę trendów i porównań.
Krok 2. Badanie jakościowe – wywiady 1:1
Równolegle przeprowadziliśmy indywidualne rozmowy z liderami i kluczowymi osobami. Dzięki temu mogliśmy poczuć energię zespołu, zrozumieć kontekst sytuacji i zebrać niuanse, których same liczby nie pokazują.
Krok 3. Analiza i raport
Zebrany materiał poddaliśmy wnikliwej analizie i przygotowaliśmy raport podsumowujący:
- wyniki i opracowanie każdej z 10 kategorii,
- najmocniejsze strony organizacji,
- obszary wymagające rozwoju,
- rekomendacje i priorytety działań,
- 12-miesięczny plan współpracy jako punkt wyjścia do kolejnych działań w obszarze HR i kultury.